Przejdź do treści

Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane w dalszej części „RODO”

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezydent Miasta Zduńska Wola z siedzibą w Zduńskiej Woli, przy ul. Stefana Złotnickiego 12.
Z administratorem można się skontaktować w następujący sposób:

  1. listownie: ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola;
  2. przez elektroniczną skrzynkę podawczą: link dostępny na stronie https://bip.zdunskawola.pl/artykul/422/9095/elektroniczna-skrzynka-podawcza;
  3. telefonicznie: 43 825 02 00;
  4. poprzez adres e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl

Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail: iod@zdunskawola.pl

Cele i podstawa prawna przetwarzania

Państwa dane będą przetwarzane w celu:

  1. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  2. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
  3. wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Państwa dane mogą być również przetwarzane w jednym lub większej liczbie określonych celów, jeśli wyrazicie Państwo na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w tym również realizacji obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Państwu, na zasadach określonych w RODO:

  1. prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania danych;
  3. prawo do usunięcia danych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W przypadku gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi zgoda, mają Państwo prawo w dowolnym momencie ją wycofać. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Informacja o wymogu podania danych

Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jeśli przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Przejdź do treści